Tutaj wpisz swój tekst...

Ponton W-2

Kutry KH-200/1 i KH-200/2

Typ: Kuter transportowy
Okres remontu: zima 2014/2015
Armator: KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakład Hydrotechniczny
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość: 8,25m
Szerokość: 2,28m
Zanurzenie: 0,75m
Silnik: SW-680
Liczba załogi: 2
Liczba pasażerów: 10 osób lub 1,2 tony ładunku
Dodatkowe informacje:
Kutry wykorzystywane do transportu osób i towarów na terenie zbiornika Żelazny Most. W roku 2013 zostały przystosowane do pchania pontonów wykonanych w naszej stoczni.
Podczas remontu na każdej z jednostek zostały wykonane następujące prace:
- wymiana poszycia kadłuba i pokładu
- wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia
- remont kapitalny napędu (silnik, przekładnia, wał)
- remont układu sterowania
- przebudowa sterówki i pulpitu
- malowanie całości kadłuba farbą polimocznikową

Tutaj wpisz swój tekst...

Pontony transportowe

Typ: Pontony transportowe: dziobowy i rufowy
Rok budowy: 2014
Armator: DAMEN SHIPYARDS KOŹLE SP. Z O.O.
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość (dziobowy / rufowy): 13,00m / 3,50m
Szerokość (dziobowy / rufowy): 6,60m / 9,4m
Dodatkowe informacje:
Pontony przeznaczone są transporu kadłubów statków produkowanych w stoczni DAMEN w Koźlu.

BIELIK - RZGW Warszawa

Typ: Statek specjalistyczny
Rok budowy: 2014
Armator: RZGW Warszawa - Nadzór Wodny w Giżycku
Konstrukcja: Kadłub stalowy, spawany; Nadbudówka aluminiowa, spawana
Długość: 17,65m
Szerokość: 4,40m
Zanurzenie: 0,90m
Silniki: 2 x 180KM John Deere, agregat prądotwórczy 25kW
Liczba załogi: 3
Liczba pasażerów: 12
Dodatkowe informacje:
Statek specjalistyczny przystosowany do pchania barki. Wyposażony jest w dwie sondy hydrograficzne jednowiązkowe - jedna na stałe zamontowana w kadłubie, druga na wysięgniku podwieszanym do burty. Statek wyposażony jest dodatkowo w radar rzeczny, stację pogody, stanowisko komputerowe dla operatora sond. W pomieszczeniu socjalnym znajdują się trzy koje, mesa oraz toaleta z prysznicem.

RYBITWA - RZGW Warszawa

Typ: Barka pchana
Rok budowy: 2014
Armator: RZGW Warszawa - Nadzór Wodny w Giżycku
Konstrukcja: Kadłub stalowy, spawany
Długość: 19,25m
Szerokość: 5,30m
Zanurzenie: 0,77m
Silniki: agregat prądotwórczy 25kW
Nośność: 38 ton
Dodatkowe informacje: 
Barka pchana przeznaczona do prac hydrotechnicznych na mazurskich szlakach (stawianie boi, usuwanie drzew i kamieni, itp.). Wyposażona jest w podnośnik hydrauliczny HDS.

Pontony robocze - KGHM Polska Miedź S.A.

Typ: Pontony - transportowy i lodowy
Rok budowy: 2013
Armator: KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakład Hydrotechniczny
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość (transportowy / lodowy): 8,02m / 11,47m
Szerokość (transportowy / lodowy): 5,20m / 4,82m
Zanurzenie (transportowy / lodowy): 1,64m / 1,01m
Silniki: Pontony beznapędowe, na pontonie lodowym zamontowano dwa silniki zaburtowe o mocy 30KM każdy
Liczba załogi: załoga kutra
Nośność (transportowy): 8 ton ładunku + 4 osoby
Dodatkowe informacje:
Pontony przeznaczone są do eksploatacji wyłącznie na zbiorniku technologicznym odpadów flotacyjnych „Żelazny Most’, zlokalizowanym w okolicy miejscowości Rudna. Ponton transportowy służy do transportu zaopatrzenia i ludzi do wież przepompowni. Ponton lodowy służy do utrzymania szlaku na tej trasie w okresie zimowym.

SPW-92 LAGUNA

Typ: Statek pasażersko-wycieczkowy
Rok budowy: 2013
Armator: Stowarzyszenie Odra dla Turystów
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość: 24,95m
Szerokość: 6,00m
Zanurzenie: 0,70m
Silniki: 2 x 160KM Volvo Penta, agregat prądotwórczy 70,5kW
Liczba załogi: 3 osoby
Liczba pasażerów: 92 osoby
Pomieszczenia:
 - 3 toalety,
 - pomieszczenie załogi z jedną koją,
 - bar,
 - zaplecze baru przygotowane do podgrzewania posiłków

Promy (3 jednostki)

Typ: Prom
Rok budowy: 2011
Armator: Gmina Drohiczyn w ramach projektu "Bug - raj dla turysty"
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość: 15,00m
Szerokość: 6,00m
Zanurzenie: 0,35m
Nośność: 19,25 ton
Dodatkowe informacje:
Prom beznapędowy (wykorzystujący nurt rzeki) przeznaczony do transportu pomiędzy dwoma brzegami rzeki Bug samochodów, sprzętu rolniczego i ludzi.
W ramach projektu na terenie Stoczni wybudowano trzy jednostki, które pływają w Drochiczynie, Mielniku i Niemirowie.

Pontony przystaniowe (7 sztuk)

Typ: Przystań dla kajaków
Rok budowy: 2011
Armator: Gmina Drohiczyn w ramach projektu "Bug - raj dla turysty"
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość: 6,00m
Szerokość: 2,70m
Zanurzenie: 0,35m
Nośność: 5,67 ton
Dodatkowe informacje:
Wykonanie 7 pontonów do marin na polskim odcinku Bugu w miejscowościach: Wólka Nadbużna (gm. Siemiatycze), Mielnik (gm. Mielnik), Drohiczyn (gm. Drohiczyn), Gnojno (gm. Konstantynów), Zabuże (gm. Sarnaki), Góry (gm. Korczew), Granne ((gm. Perlejewo). Pontony te służą jako przystań dla kajaków.

Restauracja BARKA TUMSKA

Typ: Ponton pod pływającą restaurację
Rok budowy: 2010
Armator: HOTEL TUMSKI & BARKA TUMSKA SP. Z O.O., SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość: m
Szerokość: m
Zanurzenie: m
Nośność:  ton
Dodatkowe informacje:
Ponton przeznaczony pod pływającą restaurację przy Hotelu "Tumski". Restauracja przycumawana jest na stałe na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu.

L-34 ADAM

Typ: Ponton transportowy
Rok budowy: 2012
Armator: Opolskie Centrum Nurkowe
Konstrukcja: stalowa, spawana
Długość: 34,00m
Szerokość: 8,00m
Zanurzenie: 1,1m
Nośność: 350 ton
Dodatkowe informacje:
Ponton przeznaczony do prac hydrotechnicznych. Na pontonie pracuje dźwig.

Copyright nazwa.pl